Echipa Ubuntu Romania

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Joi Iul 3 22:15:45 BST 2008

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa

> Subject: Echipa Ubuntu Romania
> From: adi la roiban.ro
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Date: Tue, 1 Jul 2008 11:13:10 +0300
>
> Salut,
>
> Ce ziceti daca pe siteul ubuntu.ro am face o noua pagina in care sa
> trecem informatii despre persoanele implicate in echipa Ubuntu din
> Romania.
>
> Asta inseamna sa avem o poza, un nume, varsta, ocupatie si alte
> informatii despre fiecare dintre noi.
>
> Acest lucru ar trebui sa ajute imaginea echipei Ubuntu din Romania si a
> [...]

În principiu sunt de acord. La fel cum sunt de acord și cu ideea de a
ține datele personale private.

Numele meu este Horișco Dorel, dar sunt mai bine cunoscut ca Doru și nu Dorel,
de aici vine și numele folosit (DoruHush). De fapt trebuia să fie DoruHaș dar n-a ieșit cum trebuie.

Am descoperit Ubuntu acum câțiva ani și l-am adoptat fără să stau
prea mult pe gânduri. Vârsta a fost un atu.

Am 43 de ani, sunt din Alexandria, Teleorman. Sunt de formație inginer,
în domeniul electronicii, fără legătură cu calculatoarele. Nu am profesat
cu adevărat niciodată (sau foarte puțin). Ce am invățat despre Ubuntu
(și windows) a fost pe cont propriu (sunt autodidact în domeniu).
Îmi place să învăț și pe alții dacă am ce și pe cine.

Nu cred că altceva ar mai fi de interes despre persoana mea. Dacă greșesc,
sunt deschis la sugestii și mai pot adăuga date.

Nu pot adăuga poză pentru că nu am resursele tehnice să o fac deocamdată.

Doru
Discover the new Windows Vista