Echipa Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iul 1 09:13:10 BST 2008

Salut,

Ce ziceti daca pe siteul ubuntu.ro am face o noua pagina in care sa
trecem informatii despre persoanele implicate in echipa Ubuntu din
Romania.

Asta inseamna sa avem o poza, un nume, varsta, ocupatie si alte
informatii despre fiecare dintre noi.

Acest lucru ar trebui sa ajute imaginea echipei Ubuntu din Romania si a
arata ca in spatele proiectului exista niste oameni obisnuiti si nu
firma Canonical sau nu stiu eu care firma.

Ce ziceti?

Daca sunteti de acord, va rog sa imi trimiteti mie sau lui Stas un email
cu urmatoarele informatii:

Prenume Nume
Nick IRC
Adresa Launchpad (daca aveti)