LoCO team

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu la gmail.com
Joi Ian 31 09:35:05 GMT 2008

Salut Mihai,

Eu sunt Tibi Turbureanu. Pentru a lua contactul cu cei de la ROSEdu
inscrie-te la
http://lists.rosedu.org/cgi-bin/mailman/listinfo/rosedu-general
si daca esti motivat si hotarat, propune-le o colaborare, gandeste-te tu
la forma ei :)

ROSEdu nu e doar pentru A&C, deci ar fi dragut sa incepeti dialogul.

Felicitari pentru initiativa,
Tibi