LoCO team

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Ian 31 08:29:47 GMT 2008

În data de Mi, 30-01-2008 la 11:58 -0800, Iancu Mihai a scris:
> Buna ziua,
>
> Ma numesc Mihai Iancu si studiez ingineria electrica (electrotehnica)
> la Universitatea Politehnica din Bucuresti. De curand mi-a venit o
> idee: sa creez un LoCo Team pentru Universitatea Poliehnica din
> Bucuresti. M-am gandit sa fac acest lucru fiindca ar fi destul de
> multi studenti care sunt pasionati e Linux. Insa acerst LoCo Team ar
> trebui sa fie subordonat celui deja existent in Romania (conform unui
> mail primit de la Mr. Bacon), de aceea va cer permisiunea sa il creez
> si sa ma ocup de dezvoltarea lui si a sistemuli de operare.
Salut,

Eu unul nu știu cine e Mr. Bacon și nu cred ca ai nevoie de nici o
binecuvântare.
Idee e ca poți să pornești un Ubuntu LoCo Team la universitatea dar ar
fi frumos dacă ai povestii înainte cu cei de la RosEdu

http://www.rosedu.org/

Știu că și ei sunt din Poli București iar Alex Eftimie este activ în
acel grup.

Spor,
Adi