reclame ubuntu aleatorii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Ian 31 08:24:44 GMT 2008

În data de Mi, 30-01-2008 la 22:48 -0800, Tibenschi Flaviu a scris:
> [...]
> O intrebare:
> Am niste programe de editare video de la Ulead.
> Asa-i ca n-o sa mearga in veci cu kiwi?
> Exista alte prg de video special pt kiwi?
> Ca daca nu, cu tot regretu, tre` sa-mi pun din nou rahatu ala de
> windows si sa dau si banii de licenta, ca m-au prins si abia am scapat
> de amenda. Mai mult de aia am vrut sa ma axez pe kiwi, sa nu dau bani
> la nea` Bill. Am o firma de editare video, si nu pot functiona fara
> programele alea...
> Dar chiar daca revin la windows, o sa va ajut cu sala si cu alte
Trebuie să vezi dacă programele de la Ulead nu merg cu wine
http://appdb.winehq.org/

Există câteva programe native:
cinelerra (un fel de adobe premieri)
http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3

kino http://www.kinodv.org/

În principal toată treaba cu Windows-ul e un cerc vicios. Microsoft
susține firmele de programarea pentru a face software care să mearga
doar pe Microsoft Windows, iar după aceea e greu să mai scapi.

În principal când cauți programe pentru Kiwi Linux acele programe merg
și pe Ubuntu, Debian, Red Hat, Fedore, Novel Linux sau OpenSuse. Nu
există programe care să meargă doar pe Kiwi Linux.
Este foarte fain să vezi cum Red Hat și Novell, două companii rivale,
lucrează împreună la aplicații care merg la fel de bine și pe sistemul
de operare dezvolta de concurentă.

Asta e marea diferență dintre Microsoft și Apple pe de o parte și restul
lumii pe de altă parte. Încet, încet Apple a început să intre în rândul
lumii.

--
Adi

PS: scuze de greşelile cu mulţi „i”