LoCO team

Iancu Mihai fane_caramida la yahoo.com
Mie Ian 30 19:58:59 GMT 2008

Buna ziua,

Ma numesc Mihai Iancu si studiez ingineria electrica (electrotehnica) la Universitatea Politehnica din Bucuresti. De curand mi-a venit o idee: sa creez un LoCo Team pentru Universitatea Poliehnica din Bucuresti. M-am gandit sa fac acest lucru fiindca ar fi destul de multi studenti care sunt pasionati e Linux. Insa acerst LoCo Team ar trebui sa fie subordonat celui deja existent in Romania (conform unui mail primit de la Mr. Bacon), de aceea va cer permisiunea sa il creez si sa ma ocup de dezvoltarea lui si a sistemuli de operare.

Cu respect,

Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com

Un ata?ament HTML a fost eliminat