reclame ubuntu aleatorii

Adrian C. chiorescu la yahoo.com
Mie Ian 30 15:31:27 GMT 2008

In Iasi m-as putea si eu ocupa de promovare in scoli sau licee.
Lucrez in invatamant si il cunosc bine pe dl. inspector de informatica si cred ca ne-ar oferi suport in organizarea unor prezentari in scoli si licee.
De altfel am mai colaborat cu dumnealui si am trimis in scolile generale o "invitatie la studiu" asupra linuxului oferind de asemenea si un cd cu Edubuntu dintre alea comandate pe net. Pana acum am promovat edubuntu pt. ca e dedicat educatiei si mai mult in scolile generale la "noua generatie". In licee se mai stie de linux, se mai foloseste. Inca nu am primit nici un feedback de la acea actiune (de 2 luni), dar asta nu ma descurajeaza :) As putea sa mai fac iar o comanda mare de CD-uri de la ei. Listarea unor afise A3 si niste stikere o pot suporta eu. O sa mai discut cu un coleg pasionat de la un liceu si cu dl. inspector sa vedem cum am putea organiza aceste evenimente. Ar fi frumos intr-adevar.

----- Original Message ----
From: Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Sent: Wednesday, January 30, 2008 10:23:40 AM
Subject: Re: reclame ubuntu aleatorii

Ar trebui să se poată face așa ceva.

Din păcate nu am avut timp să tipăresc afișe și să le trimit prin țară.

Nu e treaba ta sa faci afise pt toata tara :)

Dacă dorește cineva să se ocupe de asta vă rog să ma anunțe. Este nevoie

doar de timp, eu voi oferii suport și bani pentru tipărire.

Eu cred ca ar fi mai ok sa ne bazam pe lucru distribuit. Adica 3-4 afise pe oras facute de LUG-ul
sau de o persoana locala nu e mare lucru. La o scara mai mica poti plati si tu clar, dar nu creeaza precedent

bun si nu e scalabil.
Nu sunt sume asa mari incat sa nu isi permita aproape oricine, iar cine nu o face probabil nu e destul de entuziast
oricum. E un filtru minim :)

Jani

-----Inline Attachment Follows-----

--