nu reusesc sa ma conectez la internet!!!

Alexandru Ioan Eftimie alex la rosedu.org
Mie Ian 30 13:47:02 GMT 2008

2008/1/30 Emil CHERICHES <emil la edsoft.ro>:
> Nu poti acuza un serviciu asa de mare(numai din Romania sunt circa 8
> milioane de utlizatori de yahoo mail.) ca e de vina. Cel mai probabil ca
> acolo exista cineva care colecteaza milioane de feedback-uri si produsul
> este bazat pe ceea ce au de zis clientii.

Corect, îmi cer scuze față de Yahoo și de clienții lui.

Asta nu înseamnă că voi fi de acord și/sau susține tona de publicitate
"aiurea" după părerea mea, pe care o primesc de fiecare dată cu un
mesaj trimis dintr-o căsuță gratuită Yahoo sau de pe un grup de
discuții găzduit pe Yahoo.

Gmail este de asemenea gratis și nu adaugă reclamă mesajelor. Atât am
vrut să spun/recomand unui utilizator nou al serviciilor internet.

Scuze pentru mizerie și pentru offtopic.

Alex

--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare