reclame ubuntu aleatorii

madalin niladam la gmail.com
Mie Ian 30 08:40:17 GMT 2008

Cred ca as fi in stare sa ma ocup de promovare. Ii am pe baietii de la
liga studentilor care-mi sunt datori cu multe chestii si as putea
discuta situatia cu ei. Mai multe, cu cine sa organizez prezentarea ?
Cine pune un umar ? Am si cativa bloggeri din Tg-Jiu care cred ca ar
pune umarul la o chestie de genul.

Ubuntu folosesc, ubuntu am folosit de cand a fost lansat si tot ubuntu
o sa continui sa folosesc pe serverele mele. Oricum, ideea cu
prezentarea e excelenta. O sala s-ar gasi, numai ca deja nu stiu cat
de mult mergem spre partea financiara..