reclame ubuntu aleatorii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Ian 30 08:33:56 GMT 2008

În data de Mi, 30-01-2008 la 10:22 +0200, madalin a scris:
> Eu sunt dispus sa si fac unele, sau deja sunt ?
Am încercat să adun materiale promoționale pe pagina de mai jos.
Este și posterul Ubuntu România în format SVG, numai bun de tipar.
http://www.ubuntu.ro/comunitate/materialepromotionale

> P.S: Eu fac asta in Tg-Jiu si ma gandesc sa-mi fac o emisiune la radio
> pe tema soft si prima editie sa fie dedicata ubuntu. Din pacate nu
> prea am pe cine sa invit... :)
Tot pe site-ul ubuntu.ro am încercat să adun informații despre suportul
oferit de Ubuntu România pentru realizarea de evenimente.

http://ubuntu.ro/suport/evenimente

Dacă ai timp putem organiza o prezentare Ubuntu în Târgu-Jiu. Pentru
asta avem nevoie de cineva din Tg-Jiu ce poate rezerva o sălă, pune
afișe și promova local evenimentul.

--
Adi