reclame ubuntu aleatorii

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Ian 30 08:26:51 GMT 2008

2008/1/30 madalin <niladam at gmail.com>:

> Eu sunt dispus sa si fac unele, sau deja sunt ?

Are cateva afise faine Adi si si cele care au inceput acest thread sunt
bune.
Ideea e sa fie garfica faina, nu foarte incarcata si cu mesaj permanent.
Exemple

http://www.softwareliber.ro/gallery/index.php?gallery=Grafica/Postere

> P.S: Eu fac asta in Tg-Jiu si ma gandesc sa-mi fac o emisiune la radio
> pe tema soft si prima editie sa fie dedicata ubuntu. Din pacate nu
> prea am pe cine sa invit... :)

Fain,. pai poti sa faci doar introducere si tu, chiar fara invitati. Sau
daca crezi poti avea invitati
prin telefon, skype etc, cum fac cei de la LUGRadio

Jani