reclame ubuntu aleatorii

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Ian 30 08:23:40 GMT 2008

> Ar trebui să se poată face așa ceva.
>
> Din păcate nu am avut timp să tipăresc afișe și să le trimit prin țară.

Nu e treaba ta sa faci afise pt toata tara :)

> Dacă dorește cineva să se ocupe de asta vă rog să ma anunțe. Este nevoie
> doar de timp, eu voi oferii suport și bani pentru tipărire.

Eu cred ca ar fi mai ok sa ne bazam pe lucru distribuit. Adica 3-4 afise pe
oras facute de LUG-ul
sau de o persoana locala nu e mare lucru. La o scara mai mica poti plati si
tu clar, dar nu creeaza precedent
bun si nu e scalabil.
Nu sunt sume asa mari incat sa nu isi permita aproape oricine, iar cine nu o
face probabil nu e destul de entuziast
oricum. E un filtru minim :)

Jani