Localizare Ubuntu Hardy

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mie Ian 16 23:55:12 GMT 2008

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa

> Subject: RE: Localizare Ubuntu Hardy
> From: adi la roiban.ro
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Date: Thu, 17 Jan 2008 01:16:16 +0200
>
> Pentru a face cunoscută echipa de localizare am adăugat un anunț mare pe
> pagina principală și pagina de știri de pe ubuntu.ro și un banner mic pe
> toate paginile din secţiunea „Comunitate”.
>
> Vă rog să vă uitați și voi peste conținut.

Excelent, se vede bine. Spune tot ce are de spus, și îndrumă foarte
bine pe cei interesați.

> Am schimbat și tipul grupului de pe LP din grup deschis în grup moderat.
>

> Ați avut timp să vă uitați peste lista cu pachete prioritare?
> http://wiki.ubuntu.ro/Traduceri/Coordonare#head-e88f9d548daf20068c1911003aff79948a76c350
>
> O considerați utilă? Sau nu considerați că este nevoie de o listă cu
> pachete prioritare și fiecare traduce după o listă proprie de
> priorități.

Da este utilă. Când apar versiunile de tradus pentru Hardy Heron pentru
Ubuntu-Docs cred că acestea ar  trebui să fie "mai prioritare" pentru că
asta ar trebui să citească noii utilizatori prima dată.
În rest nu am nicio obiecție (nici măcar ce am spus mai sus nu este
o obiecție).

Doru