Localizare Ubuntu Hardy

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Ian 16 23:16:16 GMT 2008

Pentru a face cunoscută echipa de localizare am adăugat un anunț mare pe
pagina principală și pagina de știri de pe ubuntu.ro și un banner mic pe
toate paginile din secţiunea „Comunitate”.

Vă rog să vă uitați și voi peste conținut.

Am schimbat și tipul grupului de pe LP din grup deschis în grup moderat.

Ați avut timp să vă uitați peste lista cu pachete prioritare?
http://wiki.ubuntu.ro/Traduceri/Coordonare#head-e88f9d548daf20068c1911003aff79948a76c350

O considerați utilă? Sau nu considerați că este nevoie de o listă cu
pachete prioritare și fiecare traduce după o listă proprie de
priorități.