Restructurare forum

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Lun Ian 7 19:32:01 GMT 2008

On Jan 7, 2008 11:29 AM, Adi Roiban <adi la roiban.ro> wrote:

> [...]
>
> Am vazut ca pe forum Teddy se plange ca la forumul de Programare sunt
> postate subiecte aiurea si i-am dat dreputuri de moderare.
>
> Consider ca Gnome, XFCE si KDE pot sa ramana asa.
>
> Gnome Tips and Tricks poate fi mutat in Gnome. Oblio sau Doru daca aveti
> timp puteti sa il mutati si apoi sa il desfiintati.
>
> My Ubuntu si Cafenea pot forma un singur forum general pentru discutii
> legate de comunitatea Ubuntu si Linux din Romania.
> Oblio sau Doru daca aveti timp puteti muta cele din My Ubuntu in Cafenea
> (e mai putin de lucru) si schimba numele din Cafenea in ceva generic

Foarte corect pasul cu cafeneau. Altfel s-au gasit persoane deja ce
foloseau acel forum drept loc de a aduna abureli.

> ---
> Mai trebuie vazut cum facem sa avem feed-uri RSS vizibile si la fel
> legatura pentur "Mesaje curente" sa aiba o pictograma mare... sa se
> vada!

Apropo de feeduri, cine are acces direct la fisiere trebuie sa
instaleze acel mod pt punbb si asta ar rezolva problema. Despre mod
parca s-a mai scris, mai mult ca poate fi gasit si dupa o cautare in
google.