Coordonarea localizarii Ubuntu

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Ian 7 13:21:07 GMT 2008

________________________________
> [...]
> cu virgule nu-s vazute corect in majoritatea windowsurilor, sau scrisul textelor in yahoo messenger
> la fel, nu apare pe partea de windows corect.
>
> Dar traducerile sunt altceva, mai ales programele care ruleaza doar in linux sau sunt importante mai ales
> in linux (GNOME & co) ar trebui trecute pe formatul cu virgula cat mai repede, pentru ca arata mai bine.
>
> Obstacole pot fi la programe care sunt populare si pe windows (gaim, gimp) si care ar putea sa nu apara corect
> acolo. Se poate discuta asta, dar cu GNOME zic sa trecem acum, pentru 8.04.

Și cum se face acest lucru. Pentru că eu personal nu știu dacă am layout-ul corect.
Dacă mă uit mai atent pare a fi cel incorect. L-am setat normal pentru tastatura
românească în ubuntu. În urma discuțiilor am confruntat fișierul /etc/X11/xkbd/symbols/ro cu fișierul
descărcat de aici  http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=124877
și sunt identice. Care este cel bun și cum se pune?