Restructurare forum

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 7 13:16:54 GMT 2008

On Mon, 2008-01-07 at 14:51 +0200, Doru Horishco wrote:

> ################
> Am mutat Gnome Tips and Tricks în Gnome și am șters Gnome Tips and Tricks.
> ############
Brici!

> ############
> Am mutat My Ubuntu la Cafenea și am șters My Ubuntu.
> Nu am Modificat numale forumului Cafenea pentru că inițial
> acolo se puteau posta și articole care nu aveau legătură
> directă cu Ubuntu și/sau Linux.
Am incercat sa largesc numele de Cafenea... uita-te cum e acum si da-ti cu parearea.
Putem schimba oricand.

Am simtit nevoia de a avea o sectiune speciala pentru aplicatii pentru
Internet asta pentru a evita ca ele sa fie trecute la "Alte probleme".
Am vazut ca sunt multe probleme cu Firefox, IE, DC, Torente

Daca nu va place il stergem :)