Restructurare forum

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Ian 7 12:51:47 GMT 2008

> [...]
> deocamdata prioritar e sa le vedem pe ubuntu.ro
>
> Discutiile despre KiwiLinux sunt aceleasi cu Ubuntu si un trebuie sa
> aiba o sectiune separata. Am modificat bannerul pentru a reflecta acest
> lucru.
>
> Am vazut ca pe forum Teddy se plange ca la forumul de Programare sunt
> postate subiecte aiurea si i-am dat dreputuri de moderare.
>
> Consider ca Gnome, XFCE si KDE pot sa ramana asa.
>
> Gnome Tips and Tricks poate fi mutat in Gnome. Oblio sau Doru daca aveti
> timp puteti sa il mutati si apoi sa il desfiintati.

################
Am mutat Gnome Tips and Tricks în Gnome și am șters Gnome Tips and Tricks.
############

> My Ubuntu si Cafenea pot forma un singur forum general pentru discutii
> legate de comunitatea Ubuntu si Linux din Romania.
> Oblio sau Doru daca aveti timp puteti muta cele din My Ubuntu in Cafenea
> (e mai putin de lucru) si schimba numele din Cafenea in ceva generic
> pentru comunitate
> "Discutii despre Ubuntu si Linux"

Am mutat My Ubuntu la Cafenea și am șters My Ubuntu.
Nu am Modificat numale forumului Cafenea pentru că inițial
acolo se puteau posta și articole care nu aveau legătură
directă cu Ubuntu și/sau Linux.