Coordonarea localizarii Ubuntu

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Ian 7 12:32:08 GMT 2008

> [...]
> diacriticele cu sedilă.
> Ar fi bine să fie mentionată undeva diferența intre tipurile de
> diacritice, cum pot fi introduse de la tastatură etc. (acum vreo doi
> ani în urmă când am început primele traduceri nu știam de diferenta
> intre diacritice cu sedilă si cu virgulă). Ar fi util si un scurt
> tutorial despre cum pot fi introduse de la tastatură diacriticele
> corecte, cum se poate schimba layoutul de tastatură, etc.
>
> O îmbunătățire ar fi ca inainte de freeze să fie luate toate fisierele
> de traduceri si făcut un replace de la sedilă la virgulă.

Nu știu care este standardul adoptat la nivel național, dacă a fost
sau nu adoptat, pentru că era la stadiul de discuții și recomandări.
În Ubuntu pentru layout-ul standard ramânesc se pare că este cu
sedilă. Dacă știi cum se face înlocuirea ar fi bine să o comunici.
Eu unul nu modific layout-ul decât în cazul în care văd un document
oficial în care se stipulează că se scrie cu virgulă și nu cu sedilă.
Un tutorial ar fi binevenit (dacă diferă de modul obișnuit de
setare al layout-ului).

Mai am o nelămurire în legătură cu formele (forma) de plural
pentru că cea dată în Launchpad este diferită de recomandarea
prezentă pe situl nostru.