Ce mai e de facut pentru inceput de an

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 7 12:05:43 GMT 2008

Salut,

Am despartit discutiile in mesaje separate pentru fiecare subiect si
ramane sa discutam aici ce altceva ar mai trebuie facut.

Daca credeti ca am omis ceva ce trebuie facut neaparat, va rog sa
postati aici.
On Mon, 2008-01-07 at 11:09 +0200, Doru Horishco wrote:

> Eu vizitez sistematic situri web cu noutăți ce țin de tehnică, IT,
> Calculatoare și uneori software (Tech Blog, Engadget, OhGizmo,
> SlashDot, freshmeat) și aș putea urmări și altele. Aș putea face o selecție
> a lor, o traducere mică (sau un fel de recenzie) și aș putea încerca
> publicarea lor (aici ar merge cam greu).
Super. Ar fi fain sa avem o activitate atat de intensa incat sa avem
noutati doar despre ce a mai lucrat echipa Ubuntu Romania si KiwiLinux.

Sper sa rezolvam cat mai repede problema cu afisarea aiurea a blogului
pe drupalul de pe ubuntu.ro.

--
Adi Roiban