Ce mai e de facut pentru inceput de an

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Ian 7 09:09:12 GMT 2008

> Subject: Ce mai e de facut pentru inceput de an
> From: adi la roiban.ro
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Date: Mon, 7 Jan 2008 01:24:05 +0200
>
> Salut,
>
> Voi incerca sa parcurg pagina de TODO si sa discut lucrurile urgente:
> http://wiki.ubuntu.ro/TodoList
>
> = Localizare hardy =
> * fixat pe wiki obiective precise pentru hardy.
> * luat legatura cu toti cei traduc
>
> Deoarece cererea pentru liste de localizare intarzie propun sa folosim
> aceasta lista pentru coordonarea localizarii. Ce ziceti? Sau mai
> [...]

Ce înseamnă să folosim această listă? Este nevoie de un coordonator și de o
echipă de traducători altfel traducerile rămân în Rozeta, ca și până acum,
nefolosite. Eu aș dori să traduc (și aș putea), ca mine cred că mai sunt și alții.
Lipsește coordonatorul care să îndrume echipa (eu nu știu să fac asta),
care să spună care documente trebuie traduse (o ordine de traducere),
care să spună de unde pot fi procurate, care să facă o verificare rapidă a lor.
Mai este nevoie și de discutarea (comentarea) traducerilor.

> = www.ubuntu.ro =
> * fixat tema pentru blog www.ubuntu.ro/blog
> * folosit blogul din drupal pentru a publica stiri
> Stas, crezi ca poti sa vezi de nu e afisata bine pagina de blog?

Eu vizitez sistematic situri web cu noutăți ce țin de tehnică, IT,
Calculatoare și uneori software (Tech Blog, Engadget, OhGizmo,
SlashDot, freshmeat) și aș putea urmări și altele. Aș putea face o selecție
a lor, o traducere mică (sau un fel de recenzie) și aș putea încerca
publicarea lor (aici ar merge cam greu).

> = wiki.ubuntu.ro =
> * actualizat versiunea de moinmoin pentru a permite editarea anonima
> Dan, poti sa imi dai un cont pentru a actualiza moinmoinul? Sau cum
> crezi e mai bine.
>
> = promovare ubuntu in Romania =
> * dupa parerea mea aici stam destul de prost, mi-ar place ca cineva sa
> se ofera pentru a se ocupa de aceasta activitate. Stas crezi ca ai putea
> face asta?
>
> Nu vad sa fie probleme majore cu forumul si planet. ce e in todo ramane
> valabil si cand avem timp putem sa le rezolvam.

În legătură cu forumul, am încercat să fac o listă cu topicurile care nu sunt
postate unde trebuie pe care am oprit-o în momentul în care Oblio a spus
că va reface forumul. În ultimele zile chiar am mutat unele topicuri pentru că
deveniseră exasperante. Acum nu știu ce să fac, dacă să continui să le mut
sau să aștept până când se finalizează noua formulă a forumului.