Ce mai e de facut pentru inceput de an

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Ian 6 23:24:05 GMT 2008

Salut,

Voi incerca sa parcurg pagina de TODO si sa discut lucrurile urgente:
http://wiki.ubuntu.ro/TodoList

= Localizare hardy =
* fixat pe wiki obiective precise pentru hardy.
* luat legatura cu toti cei traduc

Deoarece cererea pentru liste de localizare intarzie propun sa folosim
aceasta lista pentru coordonarea localizarii. Ce ziceti? Sau mai
asteptam pana avem o lista separata.

= www.ubuntu.ro =
* fixat tema pentru blog www.ubuntu.ro/blog
* folosit blogul din drupal pentru a publica stiri
Stas, crezi ca poti sa vezi de nu e afisata bine pagina de blog?

= wiki.ubuntu.ro =
* actualizat versiunea de moinmoin pentru a permite editarea anonima
Dan, poti sa imi dai un cont pentru a actualiza moinmoinul? Sau cum
crezi e mai bine.

= promovare ubuntu in Romania =
* dupa parerea mea aici stam destul de prost, mi-ar place ca cineva sa
se ofera pentru a se ocupa de aceasta activitate. Stas crezi ca ai putea
face asta?

Nu vad sa fie probleme majore cu forumul si planet. ce e in todo ramane
valabil si cand avem timp putem sa le rezolvam.

Aceasta nu este o lista completa. Am incecat sa scriu acest email pentru
a incepe cat de cat ceva. Orice sugestie si comenteriu este binevenit.