[cjlug] Fosdem 2008

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Dum Ian 6 23:00:59 GMT 2008

Salut,

În data de 07.01.2008, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:
> Pentru organizarea pleacarii si a rezervarilor de drum si cazare vom
> folosi pagina de wiki:
> http://www.softwareliber.ro/wiki/Fosdem_2008

Vreau să propun să ne pornim mai devreme, de exemplu să plecăm
miercuri noaptea ca să ajungem joi. Cei care au fost probabil țin minte
cât de rupți am fost încât nu am ajuns la Beer Event ce se ținea vineri.
În plus am avea ocazia să ne plimbăm prin Bruxelles vinerea - o zi
lucrătoare.

Referitor la cazare, conform la Chab patru nopți într-o cameră de 8-10
paturi ar fi 62 de euro (18.5+14.5*3). Am spus de o cameră de 8-10
paturi căci am încă patru preieteni/colegi de servic care ar fi interesați
să vină. Voi veni cu precizări pe wiki mai târziu.

--
:wq