prezenta Ubuntu la ITfest

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 18 20:17:11 GMT 2008

> Jani, crezi ca e nevoie sa cerem niste CD-uri de la Canonical?
> Ma gandesc ca ar fi utile si pentru eLiberatica.

Pentru asta nu. Eu in general ma feresc in ultima vreme de CDuri, ca pot sa
le ceara si
altii daca vor si am ramas cu traume de la 100 CDuri Hoary pe care nu aveam
unde sa le mai impart acum 2 ani :)
La ITFest vor fi studenti si elevi cu teava buna si care au auzit de linux,
deci zic ca isi vor downloada ei.
La newbies si nontehnici in general e bine sa dam CDuri, dar la cei mai in
tema accentul e pe implicarea lor in dezvoltare.
Ai vazut ca si la prezentarile din Cluj a mare parte foloseau deja Ubuntu.
La eliberatica ar fi fain, dar pe atunci apare Hardy, din alea vor trebui.
Anul trecut Canonical a fost sponsor, anul asta nu stiu. Dar o sa zic la
organizatori sa cerem.

Jani