prezenta Ubuntu la ITfest

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Feb 18 18:32:21 GMT 2008

În data de Lu, 18-02-2008 la 10:06 +0200, Jani Monoses a scris:
>         Super!
>
> Deci am raspuns la invitatia trimisa pe lista Kiwi, am uitat ca nu a
> fost publica.
OK. Nu stiam ce se intampla cu itfest... ca mai trimisesem un email pe
ubuntu-ro si nu am primit nici un raspuns.

>         Deci putem pune anunturi si da sfoara in tara ca o sa fie
>         prezentare
>         Ubuntu la itfest?
>
> Sigur. Nu stiu inca pe situl lor cand va fi programul.
> Jani

Nu conteaza. E destul sa zicem pentru inceput ca o sa fie Ubuntu la
ITfest. Ma bucur ca vrei si poti merge :).

Am pus un prim anunt pe ubuntu.ro

Succes!