modificari forum

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Feb 17 22:35:45 GMT 2008

Salut,

Deoarece discutia despre noile categorii a ramas neterminat am incercat
astazi sa mai fac cativa pasi.

Am adaugat categoria
http://www.softwareliber.ro/gallery/galleries/Grafica/Afise/ubuntu-kiwi.ubb.png

* Migrarea de la Windows
Trecerea de la Windows. Interoperabilitea cu sistemele Windows.
Programe echivalente. Wine. Diferențele față de Windows.

Doru mi-a trimis un document în care propunea o nouă structură pentru forum.
Am pus documentul pe wiki
http://wiki.ubuntu.ro/TodoList?action=AttachFile&do=get&target=StructuraForum_Doru.pdf

In acel document erau propuse secțiuni separate pentru Compiz și pentru Teme și grafică.
Am adăugat o singură categorie

* Ubuntu Look
Discuții despre cum să îl facem pe Ubuntu și mai frumos. Compiz, XGL,
teme și alte modificări de înfățișare

Tot Doru a propus categoria Ce mai votăm? Categoria este binevenită dar
din păcate nu avem modul de vot pe forum și de aceea am adăugat
următoarele categorie.
* Ce e mai bun
Ce program este cel mai bun. Cui ce program îi place. Care este cea mai
bună metodă pentru a rezolva o problemă.

Am mai mutat secțiunea Documentație de la Suport la Comunitate.

Vă rog să comentați despre aceste modificări.
Modificările sunt făcute deja pe forum. Doru dacă te supără ceva poți să modifici.

----
Nu cred ca trebuie să avem două categorii pentru Documentație și Tips and Trick...
nu am prea văzut subiecte pe această tema.

Un lucru important în propunerea lui Doru este separarea discuțiile
legate de suport de cele de utilizare. Am impresia că lumea nu
o să știe care e diferența între suport și utilizare și o să adăuge
mesaje când într-o parte, când în alta.

Deocamdată eu văd ca forumul este în principal forum de suport iar dacă
se vor înmulții discuțiile ce nu țin de suport putem adăuga încet încet
categorii.

Cam asta am avut de zis.
Sugestii, comentarii?