Fir nou :)

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Mie Feb 13 18:30:54 GMT 2008

2008/2/13 Tibenschi Flaviu <flaviuvacanta la yahoo.com>:

> Multumesc de precizari.
> Voi incerca pe forum, si daca nu-mi iese, imi voi schimba placa cu un care
> merge pe linux.
> O zi buna
> Flaviu
> Pina acum imi merge bine kiwi: nu tu blocaje, nu tu errors, nu virusi, nu ..
> nimic.
> Doar pe www.trilulilu.ro, nu se vede maniul de sus.
> dar lasa ca ma descurc. O fi din setari.

Problema site-ului Triluliu este un banner flash care este desenat
greșit din cauza: Firefox+Flash.

Ca o soluție (la mine funcționează) îți recomand addon-ul Adblock Plus
pe care îl găsești aici:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 . O dată instalat,
intri pe trilulilu și dezactivezi banner-ul de sus (click pe o
etichetă din partea de jos cu textul 'block'). Reîncarci pagina și ar
trebui să vezi meniul.

Alex

--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare