Fir nou :)

Tibenschi Flaviu flaviuvacanta la yahoo.com
Mie Feb 13 18:10:54 GMT 2008

Multumesc de precizari.
Voi incerca pe forum, si daca nu-mi iese, imi voi schimba placa cu un care merge pe linux.
O zi buna
Flaviu
Pina acum imi merge bine kiwi: nu tu blocaje, nu tu errors, nu virusi, nu .. nimic.
Doar pe www.trilulilu.ro, nu se vede maniul de sus.
dar lasa ca ma descurc. O fi din setari.

----- Original Message ----
From: Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Sent: Tuesday, February 12, 2008 8:48:33 PM
Subject: Fir nou :)

Salut Flaviu,

scuze, nimeni nu vrea sa fie rau, dar mai uitam cateodata ca nu toata lumea e obisnuita cu listele de discutii
pe care multi din noi le folosim de mai multi ani :)

Fir nou adica discutie noua, e ca aceasta. In loc sa dau Reply la un mail, am inceput un subiect nou.

De obicei fiecare discutie e bine sa stea intr-un loc, intr-un fir (mailing list thread) astfel e mai usor de gasit in viitor.

Legat de firewire, e greu ce incerci sa faci mai ales ca incepator. Daca hardul nu e suportat in versiunea actuala de ubuntu,

e greu sa incepi sa-ti compilezi tu, mai ales daca nu esti sigur ca va merge.

Legat de .exe: in Linux (Ubuntu, Fedora, Kiwi, Debian, toate de fapt, ca sunt 99% acelasi lucru) extensiile la fisiere executabile
sunt optionale. Orice nume de fisier e bun. Extensiile sunt prezente la documente, arhive, muzica si orice alt fisier ce trebuie

recunoscut si pe alte sisteme de operare si pt care este o conventie de denumire.

Pentru a gasi noi aplicati (exe), le cauti in add/remove programs din meniu, vei avea  o lista de pachete (arhive, ca si cele care

le downloadezi si instalez in windows), doar aici toate vin din acelasi loc.

Cum a zis si Alin, poti utiliza forum.ubuntu.ro, e mult mai usor de folosit pt incepatori, si e mult mai multa lume care poate sa-ti raspunda

decat pe lista asta.

Jani

-----Inline Attachment Follows-----

--