permisiuni wiki

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 13 08:43:29 GMT 2008

În data de Mi, 13-02-2008 la 10:38 +0200, Jani Monoses a scris:
> Salut,
>
> am uitat care sunt restrictiile pe wiki.ubuntu.ro . Am facut cont dar
> nu pot sa creez pagina noua.
>
> Vreau sa incep pagina cu prezentarea workshop Ubuntu/Kiwi ce o vom
> tine la Eliberatica cu Tibi Turbureanu.
>
> Jani

Salut,

Utilizatorii cu drept de scriere pe wiki sunt cei din lista de pe
aceasta pagina:
http://wiki.ubuntu.ro/EditorGroup

Utilizatorul JaniMonoses ar trebui as poate scrie.

Daca ai alt utilizator da un semn si modifica pagina.

Super fain ca se face ceva la eliberatica... cu toate ca zilele astea
m-au enervat cu spam-ul lor.

Succes!