Probleme in echipa de localizare

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Feb 12 18:18:47 GMT 2008

Ca să deschizi o discuție nouă trebuie să adaugi adresa
în lista ta de contacte. Apoi alegi din programul de email pe care îl folosești
să trimiți un email nou, la adresă pui adresa pe care ai adăugat-o, iar
ca subiect un titlu care să descrie problema cu care te confrunți.
Echivalentul în Ubuntu pentru .exe sunt mai multe, dar cel mai
important este .deb.
       Schimbă te rog formatul la fontul pe care îl folosești, pentru că
poate crea animozitate.

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa