sabayon

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Feb 12 18:12:51 GMT 2008

Pentru a putea face upload la lișierul .po trebuie să semnezi codul de
conduită și implicit să îți creezi o cheie gpg cu care să semnezi și să autentifici
pachetele pe care le trimiți.
Te sfătuiesc să le copiezi manual în Launchpad pentru a le putea verifica și
a vedea dacă mai trebuie îmbunătățite în vreun fel.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa