Probleme in echipa de localizare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Feb 12 10:10:28 GMT 2008

Salut,
În data de Ma, 12-02-2008 la 11:58 +0200, Doru Horishco a scris:

> FLAVIU TU NU CITEȘTI TITLUL FIRULUI DE DISCUȚII? ESTE VORBA DESPRE
> TRADUCERI ÎN ACEST FIR. PRNTRU UN TOPIC NOU TE ROG DESCHIDE O DISCUȚIE NOUĂ.
>
> Doru
Doru, te rog sa nu uiti ca aceasta este si lista de suport Ubuntu Romania. Asta inseamna
ca pe aceasta lista scriu si persoane care inca nu au citit
 Codul de conduita Ubuntu sau Codul de conduita al listelor de discutii

Eu va invit sa consultati urmatoarele pagini iar pe viitor sa incercam
sa evitam generarea de conflicte si sa incercam sa realizam discutii
constructive.

http://ubuntu.ro/comunitate/codconduita
http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita

Va multumesc!