Traducere CD boot menu (fost: Probleme in echipa de localizare)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Feb 11 11:56:43 GMT 2008

Localizarea este facuta in gfxboot-theme-ubuntu.

Pe launchpad traducerea este aici:
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/gfxboot-theme-ubuntu/+pots/bootloader/ro/+translate

String-urile arata ca sunt traduse. Probabil cele netruaduse nu sunt
localizabile.

În data de Lu, 11-02-2008 la 11:54 +0200, Jani Monoses a scris: