Probleme in echipa de localizare

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Feb 10 17:42:19 GMT 2008

2008/2/10 Tibenschi Flaviu <flaviuvacanta at yahoo.com>:

> Lamuriti-ma si pe mine cu o treaba:
> Am gasit ceva drivere pentru 1349 firewire, dar sint numai pentru ubuntu
> (Feisty Fawn, Gutsy Gibbon etc.).
> Vor merge si la kiwi?

da. Tot ce merge pe unul merge si pe celalalt, doar sa fie aceleasi
versiuni  (7.10, 7.04)

> Multumesc
> Flaviu
> P.S.
> Si, de fapt, ce e kiwi asta anyway, linux romanesc, sau ubuntu romanesc,
> sau .... ce?
> Ca sa stiu si eu...

E Ubuntu, cu unele mici modificari care ajuta pe incepatori, in special in
Romania.
Jani

PS: De obicei e bine cand intrebati ceva nou sa incepti o discutie noua si
sa nu raspundeti la un mail din alt fir cum e acesta.
Astfel e mai usor de urmarit si de cautat mai incolo.