Probleme in echipa de localizare

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Dum Feb 10 17:35:19 GMT 2008

DA vor merge. Kiwi Linux este versiunea de Ubuntu adaptată nevoilor
utilizatorilor din România. Are câteva modificări (grafice și pachete)
față de distribuția mamă, Ubuntu, dar în principiu este ACELAȘI sistem
de operare.

Verifică totuși, înainte de a instala, dacă driverul este pentru
ultimul Ubuntu (7.10 - gutsy) pentru a fi compatibile cu ultimul
KiwiLinux (7.10.2).

Alex