forum: categorie noua

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Dum Feb 10 12:52:11 GMT 2008

2008/2/10 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Salut,
>
> Aici este o propuneare concreta pentru o noua categorie;
>
> Nume:
>  * Trecerea de la Windows
>
> Descriere:
>  * Rularea sau inlocuirea aplicatiilor din Windows, diferentele fata de
> Windows, programe echivalente, folosire Wine
>

> Ce ziceti?

De acord.
> ----
>
> Eu zic ca putem lasa Gnome, KDE si XFCE. Fiecare au composite managerele
> lor.
>
> Putem face in schimb o categoriie "Ubuntu Look" in care sa se posteze
> screenshoturi, teme si alte customizari.

Având în vedere că fac parte dintr-o grup mare: Suport tehnic, nu cred
că e bine să rămână separate. Ar fi ceva mai consistent dacă s-ar uni
într-o singură categorie despre Window managere, Utilizarea spațiului
de lucru grafic sau ceva de genul. Eu folosesc Ubuntu - Gnome, iar
utilizatorii (K|X)ubuntu știu mai bine de ce au făcut această alegere.

"Ubuntu Look" ar merge în grupul Comunitate.

Alex