forum: categorie noua

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Feb 10 09:00:42 GMT 2008

Salut,

Aici este o propuneare concreta pentru o noua categorie;

Nume:
 * Trecerea de la Windows

Descriere:
 * Rularea sau inlocuirea aplicatiilor din Windows, diferentele fata de
Windows, programe echivalente, folosire Wine

Ce ziceti?
----

Eu zic ca putem lasa Gnome, KDE si XFCE. Fiecare au composite managerele
lor.

Putem face in schimb o categoriie "Ubuntu Look" in care sa se posteze
screenshoturi, teme si alte customizari.

Spor,
Adi

În data de Sb, 09-02-2008 la 19:32 +0200, Doru Horishco a scris:

--
Adi Roiban