forum: categorie noua

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Sâm Feb 9 17:32:08 GMT 2008

O altă categorie pare a fi deja conturată și cred că este necesară.

Una pentru înfrumusețarea desktopului în mediile Gnome, KDE, Xfce, etc.,
în care să se poată scrie mesaje legate de background, wallpaper, Compiz,
desklets, dockbar.  ( Înfrumusețare Desktop sau Eye Candy sau ceva de acest gen)

Sau unirea capitolelor Gnome, KDE, Xfce într-unul singur
și menționarea în introducere că se pot posta mesaje și despre
amenajarea desktopului. Pentru că în prezent astfel de întrebări
sunt postate în aceste capitole dar și în "Multimedia și Grafică" și
în "Alte Probleme" și chiar "Cafenea...."

Propunerea anterioară (încă în picioare) era despre wine.
Cred că o rubrică despre programe de virtualizare ar fi
mai cuprinzătoare.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa

> Subject: RE: forum: categorie noua