forum: categorie noua

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Feb 8 21:17:09 GMT 2008

Așa se explică de ce nu găseam butonul (parcă mai auzisem
asta dar am uitat).

Numele este DoruHush (am vrut să fiu consecvent).

Nu vreau acces decât la sand box ca să văd dacă mă descurc.
(puțin off topic: am ceva treabă personală 2-3 zile deci nu este grabă)

Mulțumesc,
                  Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa