Bannere pe ubuntu.ro

Constantin Caraivan costincaraivan la gmail.com
Joi Feb 7 14:42:04 GMT 2008

E vorba de mylro.org, un fel de continuator neoficial al myl.ro, site
inceput de fostul redactor MyLinux. myl.ro era site-ul oficial al unei
reviste Linux pentru incepatori care nu mai apare de 1 an (cred?). Am
toate numele, au aparut vreo 7.

Revista nu mai exista in prezent, pe scurt.

Legat de bannere, la un moment dat am vorbit si cu Dan Damian in
legatura cu crearea unei pagini separate de "colaborari", ca sa zic
asa, unde sa intre niste site-uri "filtrate". Comunitati Linux, adica.