Bannere pe ubuntu.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Feb 6 21:51:22 GMT 2008

2008/2/6 Alexandru Ioan Eftimie <alex at rosedu.org>:

> este
> texrul

> daca
> siturile
>
> Plus unu. Sunt de aceeași părere. Pe mylro există un banner mic
> ubunturo în partea de jos a paginii, alături de multe alte banner-e
> micuțe. Totodată, susțin și opinia lui Adi de a păstra site-ul cât mai
> curat.

Poate nu m-am exprimat bine, nu sustin adaugarea unui banner sau unor
bannere ce nu sunt de ubuntu.
Am zis 'daca avem' in loc de 'daca am avea' adica sa nu creem un precedent
si sa fim site de reclame
chiar daca la situri ce sunt apropiate ca subiect.

Cum pe ubuntu.com nu sunt linkuri la slashdot sau reddit la fel de
nepotrivit e sa avem pe ubuntu.ro
linkuri la subiecte non ubuntu.

Jani