Bannere pe ubuntu.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Feb 6 21:35:55 GMT 2008

2008/2/6 Doru Horishco <doruhushhush at hotmail.com>:

>            Cred că s-ar putea. Dacă te uiți cum apare acum ubuntu.com vei
> vedea
> că zona de sus in care la noi apare o poză și anunțul cu traducerea este
> diferită.
> La ei de regulă acea zonă este împărțită în trei. În două din ele de
> regulă ei pun
> niște poze și în zona din mijloc pun un text. Atât pozele cât și texrul
> sunt dinamice,

nu era vorba daca se poate realiza tehnic sau dpdv al designului :)  ci daca
e potrivit
sa avem bannere care nu sunt legate strict de ubuntu sau comunitatea ubuntu.

Daca avem cy mylro putem la fel de bine sa punem cu toate revistele si
siturile linux sau stiri IT din romania.
Nu tin de comunitatea Ubuntu, de aceea e loc pe internet pt toate siturile
sa nu stea toate in acelasi loc :)