Probleme in echipa de localizare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 6 08:41:56 GMT 2008

Salut,

In ultimele zile am incercat sa urmaresc activitatea de localizare de pe
Launchpad.

In principal am observat urmatoarele probleme:

Chiar daca echipa Ubuntu Romanian Translators are 56 de membri activi
doar cativa dintre ei sunt intradevar activi.

Unele persoane aplica pentru a fi membri in Ubuntu Romanian Translators
fara a avea traduceri anterioare.

Unii membri ai echipei Ubuntu Romanian Translators nu au o completate
datele de contact

Multi dintre membrii echipei Ubuntu Romanian Translators nu sunt
inscrisi pe lista de discutii si nu au consultat Ghidul pentru
traduceri.

Exista sugestii ce nu au fost aprobate.

---

Pentru a rezolva o parte din aceste probleme propun urmatoarele solutii:

Atat membri actuali cat si viitorii trebui sa
 * se asigure ce au completate datele de contact in profilul din
   Launchpad
 * sa se inscrie in lista de discutii ubunut-i10n-ron.
 * sa consulte Ghidul de traduceri
 * sa consulte pagina de coordonare

Inainte de a aplica pentru a fi membru in echipa de localizare trebui
 * dupa ce ai adaugat sugestii la un pachet, anunta acest lucru pe lista
   ubuntu-i10n-ron. Ele vor fi aprobate si data totul este OK se aproba
   cererea

Pentru a impulsiona activitatea si a multimii membri activi din echipa
ma gandesc ca acestia sa fie trecuti pe pagina ubuntu.ro precum si pe
pagina echipei de pe launchpad.

Incerc sa adaugam cat mai putine reguli si sa fie cat mai usor sa
traduci, dar in acelasit timp doresc sa avem o traducere de calitate.

Va rog sa adaugati comentariile voastre sau sa propuneti alte solutii.

PS: am trimis si pe ubuntu-ro deoarece pe lista ubuntu-i10n-ron sunt
putin membrii.