reclame ubuntu aleatorii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Feb 1 09:26:24 GMT 2008

În data de Vi, 01-02-2008 la 00:30 -0800, Tibenschi Flaviu a scris:
> Abia acuma am inteles filozofia:
> deci, sa fie ceva sa mearga pt toti.
Da. Adica sa faci ceva de care sa poata fi folosit de cat mai multe
lume. Atat persoane cu un venit mai mai cat si cele cu deficiente
vizuale sau alte deficiente fizice.
De aceea se insista pe traduceri si accesibilitate.

> am intrat acolo la cinelerra, si parca e chineza pt mine.
> dar, cum v-ati descurcat voi, pot sa ma descurc si eu.
Da. Acela e site-ul de preznetare.

Cel mai bine e sa intrii  pe site-ul comunicatii Cinellera
http://cv.cinelerra.org/index.php

Uite aici o legatura directa cu indicatii pentru instalarea Cinellera in
Ubuntu (si inclusiv KiwiLinux)
http://cv.cinelerra.org/getting_cinelerra.php#ubuntu

Pentru parte de video mai trebuie sa te asiguri ca ai o place video de
la  Nvidia. Din pacate pana in momentul de fata Ati nu a reusit sa ofere
un driver performant.

Spor,
Adi