reclame ubuntu aleatorii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Feb 1 09:18:51 GMT 2008

Salut,

Pentru a organiza o prezentare avem nevoie de apoximativ 1 luna.
Cel mai bine e sa fie organizata sambata (in timpul saptamani suntem la
lucru).

Avem nevoie de o sala si de un videoproiector.

Eu zic ca puteam face o prezentarea in Deva in 1 Martie, dar trebuie sa
ma consult
cel putin cu Jani :).

Pentru inceput consider ca ar fi fain daca te-ai putea interesa de sala,
sa stim daca
este disponibila si daca are videoproiector.

Spor,
Adi Roiban