reclame ubuntu aleatorii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Feb 1 08:13:11 GMT 2008

Salut,

Cinelerra e slabut?
Editoarele de la Ulead sunt gratis?

Sigur nu va aparea ceva editor special pentru Kiwi. Intentia
software-ului liber este sa faci un editor care sa mearga pe cat mai
multe sisteme de operare.

Nu stiu daca ai inteles ce vreau sa zic :), dar ideea e sa nu cauti ceva
doar pentru KiwiLinux.

--
Adi
În data de Jo, 31-01-2008 la 23:54 -0800, Tibenschi Flaviu a scris: