reclame ubuntu aleatorii

Tibenschi Flaviu flaviuvacanta la yahoo.com
Vin Feb 1 07:54:29 GMT 2008

am gasit multe editoare video, dar sint ori cu plata, ori slabute de tot.
mai caut.
mai astept poate apare ceva pt kiwi

----- Original Message ----
From: Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Sent: Friday, February 1, 2008 12:03:41 AM
Subject: Re: reclame ubuntu aleatorii

Mai este si PiTiVi dar nu stiu cat e de bun ca nu am folosit niciodata editoare video.

2008/1/31 Nicolae Braniste <nicolae.braniste la gmail.com>:

Buna ziua,
Din fericire, sunt destule instrumente pentru editare video, Kino, Open
movie editor, unelte pentru preluarea continutului digital de pe camere,

etc... cel mai bun pare a fi cinelerra, si se dezvolta rapid.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_editing_software la sectiunea

open source
http://cinelerra.org/
http://www.linux.com/feature/60624

Puteti cauta si pe google, veti gasi multe tutoriale, exemple si ajutor

in forumurile produselor.
Bafta.

-----Inline Attachment Follows-----

--