netbook/pda cu ubuntu

Icebreaker theicebreaker007 la gmail.com
Mar Dec 30 00:57:49 GMT 2008

Da eu am unul. Nu am facut upgrade nici la 8.04 inca. Still stuck with 7.10
pe el.

In rest merge foarte bine. Am pus cateva jocuri ca OpenArena, Glest, etc si
merg perfect. Si stilusul merge impecabil, combinat cu Cellwriter merge
handwriting recognition aproape cu orice aplicatie.

E un PC normal pana la urma, deci totul este posibil.

Singurul inconvenient este totusi ca webcam-ul integrat foloseste MJPEG si
aplicatiile gen Skype, etc nu-l vad, si nu am vazut driver updatat pe
site-ul producatorului care sa corecteze chestia asta, numai pentru Windows.