Feedback forum

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Dec 27 21:30:26 GMT 2008

Salut,

Din păcate eu nu am avut foarte mult timp să mă uit peste activitatea de
pe forum  și m-am limitat la secțiunea de localizare.

Știu că Doru este foarte activ pe forum și pe această cale îi mulțumesc
pentru efortul titanic depus!

Deasemenea vreau să îi mulțumesc lui Stas pentru actualizarea forumului
la o versiune mai nouă și realizarea unei noi teme ce se integrează în
pagina principală.

În mod normal consider că „no feedback is good feedback” dar aș vrea să
știu părerea celor de pe listă referitor la forum.

Cum vedeți voi forumul ? E OK? Putem îmbunătății cu ceva?