Discritice cu virgula in 8.10

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Dec 18 00:09:21 GMT 2008

În data de Ma, 16-12-2008 la 23:33 +0200, Tibi Turbureanu a scris:
> În data de Lu, 15-12-2008 la 13:12 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
> scris:

> Mersi fain pentru referințe, Lucian. Am corectat toate diacriticile cu
> sedilă pentru gconf-editor din Intrepid.

> În Jaunty încă nu a ajuns traducerea asta.
>
> Am întâmpinat o problemă: pagina de încărcare (+upload) a fișierul .po
> modificat nu îmi este accesibilă [1].
>
> Îți trimit ție fișierul?
>
> Tibi
>
> [1] Not allowed here. Sorry, you don't have permission to access this
> page. You are logged in as Tibi.
Este o problema cunoscuta.
Inca nu poti importa fisiere .po daca nu faci parte din echipa de
localizare Ubuntu Romania.

Daca tot te-ai apucat de gconf-editor ar fi fain sa ii faci o revizie
capitala pentru a trimite fisierul upstream la echipa GNOME Romania.

Spor!
Adi